Weer thuis... - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu Weer thuis... - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu

Weer thuis...

Door: Wiepke en Gretha

Blijf op de hoogte en volg Wiepke en Gretha

02 Februari 2024 | Nieuw Zeeland, Belgrove

Het is nu vrijdagmiddag. Sinds dinsdagmiddag zijn we weer veilig thuis gekomen na een lange vliegtuig reis van 24 uren. Maar alles is goed gegaan- Wij hebben nog wel een lange tijd op de koffers moeten wachten.

Nu is het nog even wennen. Vooral met het tijdsverschil. je gaat 12 uren terug in de tijd. En de temperatuur. Hier nu ongeveer 8 graden en daar tussen de 20 en 30 graden.

Wij hebben een prachtige tijd gehad. Veel nieuwe dingen gezien. Ook hun nieuwe woonplek waren wij nog niet geweest. Wel een beetje ver van een dorp. [e-1f600]

Het is ook weer fijn om thuis te zijn. Het gezichts veld is hier verder. Daar is het beperkt vanwege de hoge bergen. Niew Zeeland is mooi! Maar Friesland / Nederland ook!

Dit is ons laatste reisverslag. Het was ook fijn de reacties van jullie te lezen.

Tot ziens en degroeten van ons

• 02 Februari 2024 - 15:44

Janke Zwetsloot:

Bedankt voor de mooie verhalen en foto's.

• 02 Februari 2024 - 15:45

Anne Pijl:

Welkom thuis en mooie foto's en video's bedankt

• 02 Februari 2024 - 15:50

John:

Fijn dat jullie weer veilig en wel thuis zijn. Wordt weer even wennen aan het temperatuurverschil.

Geniet nog even na van de mooie tijd.

Veel liefs van,

John en Lien

• 02 Februari 2024 - 16:00

Wim Van Duivendijk:

Fryslân Boppe!

• 02 Februari 2024 - 16:53

Sietse & Jenny:

Wat fijn dat jullie weer goed en wel thuis gekomen zijn. Het was erg leuk om jullie reisverslagen te volgen. Dank dat we op die manier een beetje met jullie mee konden genieten.

• 02 Februari 2024 - 17:46

ADA:

Geweldig dat alles zo goed is gegaan ....en jullie weer veilig thuis zijn gekomen! Het is toch wel een hele reis hoor Maar jullie hebben prachtige herinneringen hieraan en hebben het mooie land van jullie dochter kunnen zien... Nou inderdaad Friesland en Nederland is ook mooi welkom thuis. ! en de temperatuur Ja dat went wel weer hoor haha ...Groetjes van Ada doei doei

• 02 Februari 2024 - 17:50

Tseard :

Bedankt voor de mooie verslagen en foto's we hebben ze met plezier gelezen.

• 02 Februari 2024 - 18:43

Geesje:

Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn,

koester de herinering .

groet Geesje v Gunst

• 02 Februari 2024 - 19:25

Douwe En HANNIE BRUINSMA :

Lieve Wypke en Gretha Welkom thuis. Bedankt voor de mooie verhalen die jullie met ons wilde delen. Ja een hele reis. Gelukkig dat alles is goed gegaan. Nu maar lekker dromen van alle mooie herinneringen. Ennn Fryslan boppe.

• 03 Februari 2024 - 14:28

Alie Jacobi:

Fijn dat jullie weer thuis zijn .

Lijkt me een heel dubbel gevoel

Lieve groet Alie