wij zijn er weer! - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu wij zijn er weer! - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu

wij zijn er weer!

Door: Wiepke en Gretha

Blijf op de hoogte en volg Wiepke en Gretha

14 December 2023 | Nieuw Zeeland, Belgrove

Hallo allemaal!

Wat zijn we in een prachtig land en zo fijn om bij de fam. te zijn .

Gisteren heeft Walter onze kleinzoon ons naar Nelson gebracht een paar uren rondgekeken

toch leuk nieuwe dingen te zien,schoolkinderen allemaal in uniform maar ook allemaal met

mobieltje bezig een fietsende dirigent gezien!we hebben een grote kerk bekeken en vooral

er omheen een prachtige tuin en een enorm grote versierde boom.

heerlijk om wat rond te lopen en ergens wat te eten halen.

om een uur of vier kwam onze taxi voor rijden.Wilma enJ,Willem waren aan het werk geweest

en namen ons weer mee naar huis.We zijn veel buiten het is nog niet heel warm maar wel fijn

om in de tuin wat te kunnen doen,natuurlijk bak ik wel eens wat en samen met Wilma en Katie

kerstkoekjes gebakken erg leuk.wevermaken ons prima en willen nog niet naar huis!

groet aan iedereen....tot later.

• 14 December 2023 - 09:19

Anne En Anneke:

Blijf er heerlijk van genieten