Nu leven wij in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu Nu leven wij in Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu

Nu leven wij in Nieuw Zeeland

Door: Wiepke en Gretha

Blijf op de hoogte en volg Wiepke en Gretha

02 December 2023 | Nieuw Zeeland, Belgrove

hallo allemaal!

hier dan even een verslagje van ons ,na een lange reis met inderdaad zoals Sytze schreef hebben wij goede gymnastiek gehad

en wel in Dubai heel groot vliegveld met lange afstandswandeling om bij het volgende stuk reis!

maar ook lange zitten in een enorm groot vliegtuig.

ja en dan eindelijk in Chrischurch weer wachten dan het laatste stuk naar Nelson.

een kleiner vliegtuig 90 personen.

een prachtige vlucht en dan de aankomst waar 5 personen ons verwelkomen,het weerzien van Wilma en haar gezin

daar is het ons omte doen.heel fijn om ze allemaal weer te zien!

wat een geweldige plek hebben ze hier om te wonen.wij genieten van het bijelkaar te zijn ,jullie sneeuw en wij de zomer voor de deur......

na een goede nachtrust met wakkere momenten onze eerste dag gezellig met iedereen doorgebracht en met Wilma boodschappen gedaan en nieuwe planten gehaald om de verandas op te vrolijken.wat erg op mijn lachspieren werkte

was het personeel ineen grote winkel ze waren versiert als kerstbomen,

het regend hier nu maar dat word vast beter.

wij zijn dankbaar dat we hier zijn we genieten. later meer en dan ook foto .DOEG.

• 03 December 2023 - 08:51

Tseard :

• 03 December 2023 - 08:53

Tseard :

Goed te horen dat de reis voorspoedig is verlopen. Nog een vraagje hebben jullie Wiebe zijn mail adres gelezen?

Groeten van,

Tseard

• 03 December 2023 - 14:49

ADA:

Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen en wat een verrassing dat jullie. elkaar konden ontmoeten .toen jullie uit het vliegtuig stapten. Een ontmoeting na 10 jaar . Ik hoop dat jullie een hele fijne tijd hebben maar dat zal best wel ......en inderdaad lekker warm weer daar...Groetjes Ada

• 03 December 2023 - 15:11

Anne En Anneke:

wij wensen jullie Alle dagen heel veel plezier

• 03 December 2023 - 18:08

Griet Hoekstra:

Hè,wat heerlijk elkaar eindelijk weer in je armen te kunnen sluiten. Genieten van elkaar en[e-1f973]voor jullie de nieuwe omgeving en zelfs van de wandelende kerstbomen. [e-1f602] Groetjes aan Wilma en gezin.