Over de mooie belevenissen - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu Over de mooie belevenissen - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu

Over de mooie belevenissen

Door: Wiepke en Gretha

Blijf op de hoogte en volg Wiepke en Gretha

27 December 2023 | Nieuw Zeeland, Belgrove

Het is hier donderdagavond.

Vandaag een mooie dag gehad, mooi weer gehad.

Lekker in de tuin bezig. Ze hebben best een grote tuin met veel fruitbomen, meer dan 50... En dan nog een groente tuintje niet heel groot.

Ook zo nu en dan even legpuzzelen.

Gisteren zijn we ook naar een mooie plaats aan het strand geweest. Gretha heeft nog even gezwommen.

10 jaar geleden zijn we er ook geweest. De naam weet ik zo niet meer. Morgen gaan we weer een dag weg, in de hoop dat we walvissen / dolfijnen gaan zien. Dit is nog ter ere van mijn verjaardag. Mooi cadeau.

We gaan zo koffiedrinken. Lekker nog even buiten zitten.

Groeten van ons.

• 27 December 2023 - 09:49

Marysia Meeusen:

Hoi, mooi verslagje maar 1 vraag heb ik wel, gaat de tijd in NZ meer dan een dag vooruit? Het is hier woensdagmorgen dus bij jullie woensdagavond. Fijne verderzetting

• 27 December 2023 - 10:33

ADA:

Hoi Wiepke en Gretha

Fijn dat jullie zo'n fijne tijd hebben en lekker in de tuin bezig zijn!

Wat goed van Gretha dat ze nog heerlijk heeft kunnen zwemmen daar. .!

Ik hoop dat jullie morgen ook weer een gezellige dag hebben... maar als je op de kalender kijkt zie je dat het allemaal heel snel gaat dus jullie hebben nog een maand dat jullie daar zijn Groetjes van Ada

• 27 December 2023 - 13:42

Anne En Anneke:

Blijf jullie heerlijk genieten

• 27 December 2023 - 16:15

Wiepke En Gretha Van Gunst:

@Marysia

Het tijdsverschil met Nederland is 12 uren,dus ze leven een halve dag voor ons..

Groeten Sytze

• 28 December 2023 - 23:50

Sietse En Jenny:

Alvast een hele fijne verjaardag toegewenst en Gods zegen voor het nieuwe levensjaar!