Maandagmiddag - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu Maandagmiddag - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu

Maandagmiddag

Door: Wiepke en Gretha

Blijf op de hoogte en volg Wiepke en Gretha

03 December 2023 | Nieuw Zeeland, Belgrove

Hallö familie en vrienden,

Zaterdagavond en gisteren lukte het niet om te löggen op deze site.

Het is hier 12 uur in de middag. De meesten van jullie liggen misschien pas in bed,

Het is nu bewolkt. Wij zien de wolken voorbij de bergen de drijven. Mooi om te zien.

Nog mooier zal het zijn de zon te zien schijnen. maar dat gaan ook zeker mee maken!

Wij gaan nog veel meer mooie dingen mee maken.

Gisteren zijn we met onze dochter een eindje gaan rijden en even gewandeld en koffie gedronken.

Op dit moment is Gretha in de tuin bezig om aarbeiplanten in de grond te zetten. Vanmiddag gaan we samen een stukje wandelen.

Groeten van ons en tot het volgende verslag.

• 04 December 2023 - 08:44

Wim En Gisela:

Goed om te lezen dat jullie na een voorspoedige reis bij jullie familie zijn aangekomen. De Heere is goed en doet ons Zijn goedheid ervaren!

Geniet van de (klein)kinderen de prachtige natuur!

Wim en Gisela.

• 04 December 2023 - 12:26

Anne Pijl:

Heel mooi en wanneer komen de foto, 's??

• 04 December 2023 - 12:44

Gerdina Vermeulen :

Wens jullie een hele mooie tijd daar, geniet ervan met elkaar

Groetjes Gerdina

• 04 December 2023 - 15:16

Jaraima De La Merced:

Heel mooi om te weten dat gaat goed met jullie Wiepke en Gretha,gezellig in de tuin.

• 05 December 2023 - 13:04

Agnes:

Fijn om te horen dat jullie na zo’n lange vlucht het daar heerlijk hebben.

super leuk om jullie verslagen te lezen.

• 06 December 2023 - 23:18

Sietse En Jenny Schaafsma:

Vanavond hadden we weer bidstond voor het dorp en we hebben ook gedankt dat jullie goed aangekomen zijn in Nieuw Zeeland. We gaan jullie verhalen volgen en wensen jullie daar een hele goede en gezegende tijd toe. Hartelijke groeten vanuit Dronryp!