Dagje Cape Farewell - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu Dagje Cape Farewell - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu

Dagje Cape Farewell

Door: Wiepke en Gretha

Blijf op de hoogte en volg Wiepke en Gretha

10 December 2023 | Nieuw Zeeland, Belgrove

Gisteren zijn we een dag weg geweest naar Cape Farewell. Een prachtige omgeving. Dat ligt de aan de Abel Tassmanzee. Die ligt tussen Nieuw Zeeland en Australie. Mooi blauw water en grote rotsen. Helaas lukt het nog niet met fotos's. Hoop dat het nog gaat lukken. Ook was er nog een zeehonden echtpaar met een jong te zien. Het waaide hard, we liepen door zand, het leek wel een kleine woestijn. Onderweg even gedronken en op een kleine markt gekeken. Het was een tocht van 350 km. Maar echt de mooie waard.

Vanmorgen zijn we mee naar een dienst van het Leger des Heils geweest. Verder blijven we vandaag thuis.

Groeten van ons. en het gaat hier goed.

• 10 December 2023 - 07:51

Anne:

Geniet ervan

• 10 December 2023 - 11:13

Dominique:

Hoi vrienden. Mooi tehoren dat het leuk is allemaal. Blauw water lijkt me zo leuk zou ik ook een keer willen meemaken eens . Groetjes en veel plezier.