even wat nieuws!h - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu even wat nieuws!h - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu

even wat nieuws!h

Door: Wiepke en Gretha

Blijf op de hoogte en volg Wiepke en Gretha

06 December 2023 | Nieuw Zeeland, Belgrove

Het is bij ons zeven dec.bij jullie 6 niets van hele sinterklaas gebeuren gemerkt doen ze hier niks mee.

wij hebben het hier goed slapen goed en genieten van het leven hier.

de afgelopen dagen niet zo ver van huis geweest, de meesten van ons hebben een flinke verkoudheid

opgelopen. vandaag gaan we er even opuit.

we krijgen al een beetje een kleurtje van het buitenleven. het is ook fijn om in de heeeeele grote tuin

bezig te zijn aardbeiplandjes gezet en groente,de besse struiken zijn goed op gang we zullen nog meemaken

dat ze rijp zijn.

het uizicht hier is prachtig bergen en dalen. samen met Wilma naar de rivier gelopen mooi dat heldere water

altijd in beweging van de bergen af,Wiepke en ik hebben de omgeving verkend weinig huizen veel bos.

tot nu toe lukt het niet om fotos te sturen maar dat komt ook goed .het is goed te horen dat het thuisfront

goed op pippi past, zover eerst weer,oant letter!

• 07 December 2023 - 01:40

Harm&Phylise Schulting-Purdie:

Wiepke en Gretha , Wat fijn te horen dat het allemaal zo goed en fijn is. Groetjes Harm [e-38] Phylise Schulting-Purdie.

• 07 December 2023 - 07:29

ADA:

Goedemorgen Wiepke en Gretha..... Wat geweldig dat jullie daar zo genieten Het is zo'n mooi land ! Het lijkt me ook zo fijn om altijd in de mooie natuur te zijn ....Ik hoop dat jullie nog de aadrbeien kunnen gaan eten als ze Rijp zijn dat zal best wel lukken met het warmer weer

ja Sinterklaas is hier voorbij dat was ook wel weer gezellige tijd..... Wij gaan nu kerstfeest veren over een paar weken maar dat doen jullie ook in nieuw-zeeland. ! Fijn om dan bij elkaar te zijn

Groetjes van Ada en de kinderen

• 07 December 2023 - 07:49

Hub En Geerie:

Fijn dat jullie zo genieten.

• 07 December 2023 - 08:58

Wim Van Duivendijk:

Hoi Wipeke en Gretha,

Jullie schrijven over de prachtige bergen daar. Dat zal prachtig en indrukwekkend zijn! De bijbel en mn. het boek Psalmen schrijft er ook over. Lees de Psalmen 36, 46, 50, 65, 72, 76, 80, 83, 87, 95, 104 etc. In totaal wel 23 psalmen waar de bergen worden genoemd. Geniet ervan en van elkaar!

Hartelijke groet van Wim en Gisela

• 07 December 2023 - 12:00

Griet Hoekstra:

Hallo Gretha en Wiepke. Wat heerlijk om zo samen met Wilma de omgeving te verkennen. En dan lekker in de tuin werken waar jullie zo van houden. Bij ons is de Sinterklaas bijna voorbij. De winkels ruimen de Sinterklaas spullen op dat ik kocht net een kilo cho. . pepernoten voor de halve prijs. Toen ik de zak bij de kassa in de kar wilde leggen scheurde de zak kapot en al de pepernoten vlogen door de lucht. Was ik toch nog even het hulpje van Sinterklaas. Geniet lekker. Gods zegen. Liefs van mij.