Onze 3 dagen weg ....... - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu Onze 3 dagen weg ....... - Reisverslag uit Belgrove, Nieuw Zeeland van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu

Onze 3 dagen weg .......

Door: Wiepke en Gretha

Blijf op de hoogte en volg Wiepke en Gretha

22 Januari 2024 | Nieuw Zeeland, Belgrove

Hallo familie, vrienden en kenissen,

Het is hier maandagmiddag. De wolken trekken weer weg, dus de blauwe lucht is weer te zien en weer een warme dag.

Vorige week zijn we 3 dagen weg geweest met onze familie. Eerst naar Hokitika, dat is aan de West kust dicht bij de zee. We zijn in een mooi huisje geweest op een gezellige camping. s'Avonds nog even naar het strand geweest. Helaas geen ondergang van de zon kunnen zien, het was bewolkt. Wij hebben prachtige natuur gezien, van de bergen en ook van de zee!

De tweede dag zijn we om ongeveer 9 uur daar weg gegaan, op naar de oost kust, naar Akaroa. Het eerste stuk rijden was er veel regen. Later kwam de zon er weer bij. Wij hebben gelogeerd in een oud huis van in de jaren 1870, een prachtig huis, met een grote tuin en een balkon met uitzicht op de zee. s'Middags even gewandeld langs de boulevard. En s'Avonds samen gegeten in een gezellig restaurant. s'Morgens kregen we een heerlijk ontbijt, o.a met gebakken ei en spek.

Om ongeveer half elf zijn we weer vertrokken richting Belgrove. Daar kwamen om 6 uur weer aan. Het was een prachtige reis, in totaal aan km was het 1150 km.

Groeten van ons.

• 22 Januari 2024 - 09:00

ADA:

Wat een geweldige reis weer ..een zeer mooi land... geweldig om dat allemaal mee te maken

Best heel wat kilometers hebben jullie moeten rijden Groetjes Ada

• 22 Januari 2024 - 10:18

Wim Van Duivendijk:

Mooi Wiepke en Gretha.

Wat is de schepping van God toch prachtig!

En, de meeuwen in Nieuw-Zeeland zien er hetzelfde uit als in Friesland .... [e-1f60a]

Hartelijke groet van ons....en nog een week te gaan. Geniet er van.

• 22 Januari 2024 - 10:21

Griet Hoekstra:

Hallo Gretha en Wiepke. Wat weer een geweldige belevenis. Echt vakantie. Maar ook nog een fijne tijd toegewenst bij Wilma en gezin. Groetjes van Griet

• 22 Januari 2024 - 17:29

Jaraima De La Merced:

[e-1f64c][e-1f64c] wat geweldig.

• 22 Januari 2024 - 19:07

John:

Lijkt een beetje op Ierland.

• 22 Januari 2024 - 19:16

Joukje :

Wat prachtig mooi de foto's en jullie reisverslag

• 24 Januari 2024 - 17:04

Sietse & Jenny:

Weer prachtige foto’s. Wat is het daar mooi! En wat een eind rijden voor 3 dagen, maar het was de moeite waard, zoals we kunnen zien.

Groetnis ut Fryslân!