Onderweg naar Christchurch Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu Onderweg naar Christchurch Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Wiepke en Gretha Gunst - WaarBenJij.nu

Onderweg naar Christchurch Nieuw Zeeland

Door: Sytze

Blijf op de hoogte en volg Wiepke en Gretha

29 November 2023 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Goedemorgen

Bij het schrijven van dit bericht zitten mijn ouders alweer 3 uren in de lucht richting Christchurch,het vliegtuig vertrok ongeveer 10:15 plaatselijke tijd (07:15 NL tijd)

Het vliegveld in Dubai is ongelooflijk groot dus ochtendgymnastiek hebben ze wel weer gehad [e-1f604]

Groeten Sytze

• 29 November 2023 - 12:16

Wil:

Hoi Sytse

Wat fijn dat je zo de update van je ouders geeft. En inderdaad ik ben vele malen geland in Dubai maar lopen doe je dat zeker. En veel te zien.

groeten,

Wil

• 29 November 2023 - 14:48

Jaraima De La Merced:

Hoi Sytse,bedankt voor de update van Wiepke en Gretha,wat mooi en fijn.